Splošni pogoji poslovanja

1. SPLOŠNO

Ta pravila določajo pogoje uporabe spletne trgovine www.posestvo-berce.si/shop/ (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«), s katero upravlja podjetje Posestvo Berce, Proizvodnja vina in grozdja, Matjaž Berce, s.p., Draga 20a, 5294 Dornberk (v nadaljevanju tudi »ponudnik«).

Spodaj so navedeni osnovni podatki podjetja:

Polno ime: Posestvo Berce, Proizvodnja vina in grozdja, Matjaž Berce, s.p.
Kratko ime: Posestvo Berce, Matjaž Berce, s.p.
Naslov: Draga 20a, 5294 Dornberk, Slovenija
Matična številka: 6560199000
Davčna številka: SI85256854
Transakcijski račun:    
SI56 0468 4011 4035 612  odprt pri banki NOVA KMB d.d. in  SI56 6400 0940 8030 496 odprt pri Hranilnica Vipava d.d.
E-pošta: info@posestvo-berce.si
Telefon: +386 31 886 277 (vsak delavnik med 8:00-12:00 in 15:00- 17:00)

Podjetje je bilo vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 01.03.2014.

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja.
Spletna trgovina je storitev, ki omogoča nakup izdelkov Posestva Berce preko spletnega portala www.posestvo-berce.si  – Trgovina POSESTVO BERCE  www.posestvo-berce.si/shop/.  Nakup izdelkov v spletni trgovini je mogoč brez registracije in vpisa v spletno trgovino.
Uporabnik je vsaka fizična ali pravna oseba, ki uporablja spletno trgovino.
Kupec je oseba, ki naroči blago prek spletne trgovine.
Prek spletne trgovine Trgovina POSESTVO BERCE je mogoče naročiti izdelke le za območje Republike Slovenije. Naročilo je mogoče oddati le v slovenskem jeziku.

Podjetje Posestvo Berce, Matjaž Berce, s.p si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja na spletni strani www.posestvo-berce.si/shop/ .kadarkoli in brez predhodnega obvestila. O spremembah bo podjetje obveščalo uporabnike in kupce na spletni strani www.posestvo-berce.si/shop/.
Prav tako si podjetje pridržuje pravico do napak na spletni stran www.posestvo-berce.si/shop/, o čemer bo kupca v primernem roku tudi obvestilo.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku; v primeru nedostopnosti vam bomo to sporočili),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

2. PONUDBA IZDELKOV

Ponudba v spletni trgovini  se lahko v določenih primerih, zaradi narave poslovanja, spreminja. Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Slike izdelkov v spletni trgovini enakupi.com so simbolične.

3. NAROČILO

Oddano naročilo predstavlja kupoprodajno pogodbo, ki je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani podjetja POSESTVO BERCE, Matjaž Berce, s.p.
POSESTVO BERCE, Matjaž Berce, s.p. potrdi naročilo tako, da pošlje kupcu takoj po prejemu naročila potrdilo v elektronski obliki na naslov elektronske pošte, ki ga je kupec posredoval ob oddaji naročila.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku podjetja POSESTVO BERCE, Matjaž Berce, s.p.in se obravnavana strogo zaupno. Pisni izvod naročila se pošlje kupcu skupaj z naročenimi izdelki.
Naročila lahko oddate preko interneta, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00 ure.
Naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12. ure bodo v primeru zaloge odpremljena isti dan. Čas za prenos in dostavo pošiljke je največ 4 dni (dan oddaje + 4 dni).
Naročila, ki jih prejmemo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan.

4. POSTOPEK ODDAJE NAROČILA

Nakup izdelkov v spletni trgovini je mogoč brez registracije in vpisa v spletno trgovino.
Kupec izbere izdelek, ki ga želi naročiti. Za vsak izdelek izbere želeno količino. S klikom na gumb »Dodaj v košarico« bo izdelek dodan v nakupovalno košarico. Ko se s kurzorjem postavi na košarico v desnem zgornjem kotu spletne trgovine, se odpre okno z dvema možnostma: »Prikaži košarico« in »Na blagajno«.
S klikom na »Prikaži košarico« kupec preide na stran Vsebina košarice. Tu lahko kupec preveri svoj izbor ter ga po potrebi popravi. V košarici lahko izdelke dodaja, spreminja količino, oziroma posamezne izdelke izbriše. Za potrditev sprememb uporabnik klikne ne »Posodobi košarico«. Prav tako lahko z nakupom nadaljuje.
S klikom na »Na blagajno« ali »Nadaljuj na blagajno« kupec potrdi izbor izdelkov in preide na 2. korak nakupa, vnos podatkov in izbiro načina plačila. Uporabniku se odpre stran »Podrobnosti naročila« z obrazcem za vnos podatkov o plačniku, naslovu za dostavo ter izbiro načina plačila. V okvirju »Vaše naročilo« kupec ponovno preveri svoje naročilo in s klikom na »Kupite sedaj« odda naročilo.
V košarici imate med ostalimi tudi možnost izračuna poštnine. V košarici lahko uporabite tudi kupon za popust, pridobljen v promociji spletne strani ali uporabite darilni bon podjetja, v kolikor navaja možnost uporabe pri spletnem nakupu. Dovoljena je le uporaba enega kupona ali bona za vsak nakup. Kuponi in boni se ne seštevajo.
Ko je naročilo oddano, se odpre okno  s podrobnostmi naročila in potrdilom, da je naročilo sprejeto.
Potrdilo o uspešno oddanem naročilu kupec prejme na posredovani elektronski naslov.

5. PREKLIC NAROČILA

Po oddaji naročila prejme kupec potrdilo o naročilu na njegov elektronski naslov. Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku ene (1) ure po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikov elektronski naslov  info@posestvo-berce.si  ali pokliče na telefonsko številko +386 31 886 277 (vsak delavnik med 8:00-12:00 in 15:00- 17:00).V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom (POSESTVO BERCE, Matjaž Berce, s.p.) sklenjena.
Ponudnik storitve nudi podporo kupcem vsak delavnik med 8:00 in 17:00 uro na telefonsko številko +386 31 886 277 ali  preko elektronskega naslova: info@posestvo-berce.si  .
Podjetje POSESTVO BERCE, Matjaž Berce, s.p. si v primeru, ko ugotovi, da pod navedenimi pogoji ne more izvesti naročila, pridržuje pravico do zavrnitve naročila.

6. NAČIN PLAČILA

Način plačila se izbere z obkljukanjem ene od danih možnosti.

Omogočene so naslednje oblike plačila:

  • plačilo po povzetju
  • plačilo preko aplikacije »Pay Pal«
  • plačilo po predračunu
  • plačilo s kreditnimi karticami preko sistema Stripe

Neposredna bančna transakcija (po predračunu)

Kupec na svoj elektronski naslov prejme podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oziroma sklic in namen plačila. V tem primeru kupec naročeno blago plača s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke (Klik, Bank@Net, Abanet, Banka IN, Link, Addiko EBank…).

Znesek za neposredno bančno transakcijo je potrebno poravnati najkasneje v 2 delovnih dneh, v nasprotnem se le-ta prekliče.

Plačilo po povzetju

V primeru plačila po povzetju se naročeno blago plača dostavljavcu blaga ob prevzemu paketa. (OPOZORILO! V času koronavirusa plačilo po povzetju ni možno.)

Plačilo preko aplikacije Pay Pal

Ko potrdite naročilo izberete možnost plačila preko PayPal-a in preusmerjeni boste na stran v lasti PayPal-a. Pri preusmeritvi se bodo prenesli vsi potrebni podatki za izvedbo transakcije oz. plačila naročenega blaga. Vpišete se v vaš račun PayPal in potrdite plačilo. Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo plačila tako s strani PayPal-a kot nas.

Plačilo s kreditnimi karticami preko sistema Stripe

S plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) preko ponudnika Stripe. Podatkov o kreditnih karticah kupcev ne hranimo na strežnikih spletne trgovine in so preko šifrirane varne povezave posredovane k ponudniku Stripe. Stripe je PCI level 1 ponudnik, kar velja za najvišjo varnostno stopnjo med ponudniki plačilnih storitev. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Več informacij o Stripe je na voljo na www.stripe.com

7. IZDAJA RAČUNA

POSESTVO BERCE, Matjaž Berce, s.p. ob dostavi naročenih izdelkov kupcu priloži tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih.

Račun obsega naslednje:

  • podatek, da je prodajalec POSESTVO BERCE, Matjaž Berce, s.p ,
  • podatek o kupcu: ime, priimek in naslov;
  • podatek o naročenih izdelkih (naziv, lastnosti, količina);
  • cena izdelkov, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter popusti;
  • morebiten strošek kupnine, če je izbrano plačilo po povzetju;
  • morebiten strošek dostave;
  • naslov za dostavo (v primeru, da se le–ta razlikuje od naslova kupca);
  • podrobnejša ureditev plačila;

8. CENA

Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine. Vse cene so izražene v eurih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji.
Podjetje si prizadeva, da so cene in ostali podatki na spletni trgovini natančni. V primeru ugotovljene napake bo kupec pravočasno obveščen. Poleg tega bo imel kupec pravico za odstop od nakupa oziroma bomo ponudili rešitev, ki bo omogočila obojestransko zadovoljstvo.
Popust pri posameznem izdelku in promocijska koda se ne seštevata.

9. DOSTAVA

Naročeni izdelki bodo dostavljeni na katerikoli naslov na območju Slovenije. Za dostavo skrbi pogodbeni partner podjetja POSESTVO BERCE, Matjaž Berce, s.p.. Za blago na zalogi je dobavni rok od 1 do 4 delovnih dni, v kolikor pa blago ni na zalogi, je uporabnik o tem obveščen pred zaključkom nakupa, kot tudi o ocenjenem oz. predvidenem roku za dobavo.
Vsa naročila bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da nas obvestite pisno na e-mail: info@posestvo-berce.si, nas pokličete +386 31 886 277 ali dopišete pri oddaji obrazca za spletni nakup. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu.

10. VRAČILO BLAGA

Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 14 dneh od prejema. Prav tako zadošča, da nam kupec v 14 dneh sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru pa nam mora v naslednjih 14 dneh nerabljeno, neodprto in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 14 dneh. Morebitne stroške vračila krije kupec.
Odstop od pogodbe o nakupu izdelkov kupec sporoči na ponudnikov elektronski naslov  info@posestvo-berce.si  ali pokliče na telefonsko številko +386 31 886 277 (vsak delavnik med 8:00-12:00 in 15:00- 17:00).

Poškodbe pri dostavi

Ko kupec ali tretja oseba, ki ni dostavljalec, blago prejme in ugotovi, da je blago ali paket poškodovano, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Reklamacija

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru preko elektronskega naslova info@posestvo-berce.si  ali telefona +386 31 886 277 (vsak delavnik med 8:00-12:00 in 15:00- 17:00), je možno blago vrniti po pošti ali pa se vračilo izvrši osebno na naslovu Draga 20a, 5294 Dornberk, Slovenija.

Stvarna napaka

Blago je skladno kadar:
– ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
– je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil ponudnika najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, ponudnik pa je s tem soglašal;
– je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi;
– ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste;
– je take kakovosti in ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je ponudnik dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe;
– je dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel,
– je take količine ter ima značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu ponudnika ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če ponudnik dokaže, da:
– za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
– je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
– javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti ponudnika v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Kupec v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.
Kupec mora ponudniku omogočiti, da blago, za katerega kupec zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil ponudnika, upravičen, da pod pogoji in v vrstnem redu, kot izhaja iz Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1):
– zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
– zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Kupec ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.
Pravice iz tega člena pripadajo le kupcem, ki se po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) štejejo za potrošnike.

ODGOVORNOST PONUDNIKA ZA STVARNE NAPAKE

Napaka je stvarna:
– če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
– če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
– če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
– če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.
Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Kupec, ki je ponudnik pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:
– zahteva od ponudnika, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
– zahteva znižanje kupnine;
– odstopi od pogodbe.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Obligacijski zakonik.
Za namen uveljavljanja odgovornosti iz naslova odgovornosti ponudnika za stvarne napake izdelka  lahko kupec neobvezno uporabi tudi elektronski obrazec za uveljavljanje stvarne napake (Obrazec za uveljavljanje stvarne napake).

11. VARNOST
POSESTVO BERCE, Matjaž Berce, s.p in njegovi izvajalci spletne trgovine Epacka spletni marketing, Gregor Benigar s.p. uporablja/jo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov
Pri nakupu kupec dovoli podjetju POSESTVO BERCE, Matjaž Berce, s.p zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. POSESTVO BERCE, Matjaž Berce, s.p se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varovalo podatke uporabnikov. Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za nedoločen čas oziroma, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga predvideva.
Osebni podatki se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil oz. ponudbe, komunikacijo s kupcem, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter, če se kupec tako odloči, za pošiljanje obvestil, novic in ponudb (e-mail-a, pisno na naslov).Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Več o varnosti vaših podatkov, si lahko preberete TUKAJ.

Piškotki

Več o naši politiki piškotkov si lahko preberete TUKAJ.

 

12. ODGOVORNOST

Spletna stran www.posestvo-berce.si/shop/,deluje na način kataloške prodaje blaga in storitev.

Pridržujemo si pravico do tipografskih napak in napak, ki bi izhajale iz nenamernega nepravilnega delovanja informacijsko-tehničnega sistema spletne strani. Podjetje ne odgovarja za točnost podatkov vnesenih s strani kupca.

13. PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje POSESTVO BERCE, Matjaž Berce, s.p spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.  Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. POSESTVO BERCE, Matjaž Berce, s.p se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav lahko kupec kontaktira ponudnika POSESTVO BERCE, Matjaž Berce, s.p preko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na sedež podjetja. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi POSESTVO BERCE, Matjaž Berce, s.p ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

13.november, 2020